Poudre Invite

Dålig uppdatering de senaste dagarna, I am sorry! Träningen denna veckan har varit sådär. Har känt mig ganska död i benen och har inte haft den där power kraften som jag hade innan jag blev sjuk…tre veckor sedan. Idag hade vi i alla fall ett meet och jag sprang jättebra de första två varven på 1600m loppet men varv tre dog jag fullständigt och varv fyra så trodde att jag hade fått en jättedålig tid men den var faktiskt inte så dålig som jag hade trott. Jag kom trea och fick ca e tid av mina coacher som ivar långt ifrån tiden i resultat listorna. Emily vann loppet på 5.22 så det är det nya skolrekordet. Min tränare sa att det var bra särskilt med tanke på att jag bara har haft en vecka med riktigt träning och I hope she is right men sen så mådde jag så illa, kändes som jag skulle spy, så mamma och pappa det betyder ju att jag tog ut mig.  ;) Saken var den att ca 1h efter loppet så skulle jag springa ett 800m lopp och där satt jag helt dör bakom läktaren och mådde uselt. Min tränare hittade dock mig och gav mig fruktsnacks som kanske hjälpte lite och senare så sa min XC tränare till mig att gå då det hjälper mig att få bort illamåendet. Så efter att ha legat på marken i 50 min död och gjort två strides stod jag på startlinjen igen framåt hukad lite då jag som sagt fortfarande hade race illamåendet i kroppen och detta loppet gick så fruktansvärt dåligt så tid behöver inte nämnas! Tror jag var typ 12 när jag sprang så långsamt sist! Mådde dock dåligt under racet men när jag kom i mål så mådde jag helt plötsligt bra! Kan man tänka sig! ;)

 

Sedan så hängde jag med Lindsay, Sarah och några andra på stavhoppsmattan samtidigt som vi hejade på 4x400m loppet. Lindsay är för tillfället bäst i hela staten i tresteg! Och har fått en stor schoolarship till ett College i New Mexico! :)


Kommentarer
Postat av: Vicki

Sv: jaa jag tänkte väl också att det måste vara så, såg någon som hade skrivit det på sin lista så det var därför jag funderade! Hehe. Tänkte också att du ska veta att din blogg är min favvoutbytis-blogg det här håret! Hihi! :D

2013-04-06 @ 11:22:49
URL: http://vickiso.com
Postat av: Sigrid

Emily kan ju inte ha sprungit 1600 m på 2.22`?????

Svar: Ojdå, haha ja det skulle allt ha varit en tid det! ;) det var 5.22 ;)
Jenny Biesèrt

2013-04-12 @ 21:53:21
URL: http://jaghetersigrid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0