Only Happens in Colorado

I fredags var det 22 grader under tävlingen, i helgen har det varit runt 18 grader hela tiden och imorgon ska det vara 17 grader, dock med åska men på tisdag så smäller det! Då ska det bli -6 grader!! That only happens in Colorado! Idag så regnade det faktiskt lite! Är så van vid det hemma i Sverige så tänkte först inte mer på det men sedan kom jag på att det är nog andra eller tredje gången som det regnar här i Colorado under mina snart 8 månader! Yes, på tisdag har jag varit här 8 månader! Crazy! Och idag så är det 4 veckor kvar tills jag fyller 18! Wiho! Sitter här och tänker på vad jag gjorde igår och kommer fram till att jag gjorde mest ingeting förutom misslyckade försök att göra mina läxor…. Men sedan på kvällen så åkte jag och Katie till Cafe mex där vi skulle möta Maggie som meddelade oss at thon skulle nog blir lite sen, snarare över en timme sen visade det sig ;) hehe Efter det så åkte vi till blockbuster och hyrde the Lucky one som var riktigt bra! På blockbuster (som hemmakväll) säljer de Magnum! Och inte nog med det, Magnum Double Caramel, min favorit! Dock har jag itne köpt den en enda gång här men får väl göra det då det ryktas om att GB inte säljer den i år. :/

 

Idag så gick vi till kyrkan och efter det så gick jag lång promenad med Milo. Sedan så åkte jag, Katie och min värdmamma till Old Navy och shoppade lite där jag hittade ett par grå löpar tights och en röd skjorta som jag i slutändan fick massa rabatt på så istället för dryga 350kr blev det ca 200kr! Nu kan jag även meddela att jag har gjort en av mina läxor, nu ska jag dock sätta gång att lära mig kemin och sedan blir det nog lite the lying Game med Katie.

Katies vän hade beställt en balklänning på nätet som inte gick att dra upp på sidan för att den var för tajt så jag och Katie provade den och vi hade också samma problem så undrar vem den klänningen skulle kunna passa, dock så fick man jättestora boobs!


Kommentarer
Postat av: ellen

colorado goes craaaazy!!! ;) hahah

Svar: Yes indeed tagga maybe snowday imorogn, eller jag ve tinte hur det är där borta i Highlands ranch! ;)
Jenny Biesèrt

2013-04-08 @ 20:12:36
Postat av: ellen

btw du ar sa hiomla sot!

Svar: Naaww du är min andra svenska part of me! :))))) haha, på dina kommentare sttår det misstänk spam! ;) vad har du för dig Ellen! ;)
Jenny Biesèrt

2013-04-08 @ 20:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0