Och nu så var det helg

När jag kom till skolan idag så sa min kemilärare att jag kunde få göra omprovet idag eftersom jag inte kan göra det efter skolan pga av Track så det gjorde jag och denna gång fick jag bara ett fel! Så denna gång fick jag över 96%. Det var samma sorts reaktion denna gång också fast nu visste jag att det var vatten och koldioxid som bildades. Det visade sig att majoriteten av alla kemi klasser hade failat provet så det får ju mig att inte känna mig helt borta från skolvärlden. ;) Men nu har vi helg!

 

Dock när jag vaknade idag så hade jag jätteont i sesambenet vilket jag har haft förut i Sverige så har typ små haltat lite hela dagen men det känns inte bättre. Gick dock att springa de två 200m hand-off för träning inför 4x800m ganska bra men känner mig så stressad nu hur det ska bli när jag tävlar och om det blir värre och allt! För två dagar sedan hade jag inte ont alls i foten men nu gör det ont även när jag bara sitter stilla! :( Track känns inte som om det är på min sida för tillfället….

 


Kommentarer
Postat av: Josse-se-se-fine

Det blir säkert bra med foten! Du är bäst på att springa Jenny och track kommer bli bra :) allt löser sig ska du se :)<3

Svar: Du är bäst Josse! :)<3
Jenny Biesèrt

2013-04-12 @ 19:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0