Let it snow!...but not in April though!

Idag vakande jag mitt i natten, 2 am och gick upp och tittade ut genom fönstret. De där 100% chans för

 

snöfall var inte särskilt trovärdit och vägarna var skottade så ingen snödag inte här inte tänkte jag. Dock så vakande jag 5.35 av att telefonen ringde och jag gick direkt in på skolans hemsida där det stod att vi hade en late start på grund av snön, så vi började 2 timmar senare. Måste medge att jag var lite förvånad att vi fick en late start men samtidigt så var jag precis som alla andra lite sura över att vi inte fick en snödag, särskilt när vi ändå fick en halv snödag! Då kunde de väl ha gett oss en snowday!  Eftersom det var massa snö ute så hade vi Track inomhus, vilket inte är alls lika kul men vi gick ändå och värmde upp utomhus sisådär femton minuter då jag kastade en liten, lägg märke till liten snöboll i Alex hår så lite senare när jag skulle springa upp till henne så sprang jag om en kille vilket gjorde att jag var tvungen att springa på snön lite som var lite ojämn så då passade hon på att putta mig så att jag föll ner i den djupa snön. Visst, det var kanske inte så halt ute men det är sååå mycket snö nu! Sedan sprang vi 7 250meters intervaller inomhus, i korridorena vilket gör att man näst intill springer in i vägen i 90 graders kurvorna! ;) Det som var särskilt svårt var när vi alla startade och när vi bara 15 meter senare skulle tränga oss igenom dörröppningen, någon puttade till mig så att jag flög in i Emily och alla make fun of me för att jag alltid ramlar eller så, de säger att jag har dålig balans men I know that they love me….. ;) det snöade nyss och alla skriver på facebook, (typ) come on snow, let is snow, för alla vill ha en snowday tomorrow men to be honest, i don't think we will get one but we can always hope! :)

Tog bilden från Marisa på Facebook som hennes pappa tydligen tog idag. Hoppas bara nu att de inte stämmer mig för att ha kopierat en bild utan lov ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0