Ägg målning på det Amerikanska viset

Igår så gick vi ut och åt födelsedags frukost till Katie eftersom hon fyllde år när hon var i Spanien. Eftersom det var påsk åt jag även godis igår efter ett uppehåll sedan nyår, never again, I am never eating candy again, glass passar mig mycket bättre och då behöver man inte ligga på golvet och må dåligt efteråt ;) På kvällen så åkte vi till Marisa och tanken var att vi skulle äta där men efter att ha smsat henne och sagt, kom ihåg att jag inte kan äta nötter eller jordnöttar så fick jag 5min innan vi skulle åka ett sms där det stod awww, det är jordnötssmör i maten, och inga smilisar i smser så när jag smasade henne och frågade om vi borde äta innan vi kom då så fick jag inget svar trots att jag smasade henne direkt när jag fick smset så efter en  tid väntan så bestämde jag och Katie oss för att äta innan vi åkte och en timme efter jag hade fått smset så ringer Marisa och säger att det var ett skämt…. ;) Hos Marisa så färgade vi ägg på det amerikanska viset vilket var kul och jag gjorde den orangea färgen grön av misstag, upps.

Men gårdagens lektion (eller vad man nu säger) för mig, ät inte godis, glass är mycket bättre och Marisas, använd mobilen så att man kan kommunicera så blir det inga missförstånd ;)

 

Jag skypade även med mina kompisar som sa att jag äter pannkakor hela tiden så jag laddade motvilligt upp denna bilden nedan... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0