Topp ten

Igår åkte jag och Katie och skulle titta lite på homecomming dresses. Hittade ingen klänning till det men hittade en klänning som var fin som jag köpte. Imorgon ska både jag och Katie ha klänningar på oss i skolan. :) I alla fall, när vi var och provade klänningar så var vi i en jättestor provhytt men när vi skulle gå ut fick vi inte upp den!! Vi var inlåsta, låset var jättetrögt!! Haha, det var lite kul, men bara för att vi inte var ensamma därinne för annars hade jag fått panik. Vi började diskutera om vi skulle krypa under hytten för att komma ut men till slut fick vi faktiskt upp den! :) Sen åkte vi till Starbucks och frapechinosarna här är ännu godare för i den med choklad är det små chokladbitar i här i staterna, det är det inte på Kastrup!

 

Idag var det ny vecka igen! I US lit fick vi i läxa att fylla i olika saker på fyra sidor inför en uppsats, (är typ som en uppsats så förstår inte riktigt vitsen) ;) Fattade dock ingeting när hon förklarade vad vi skulle skriva där och där så resten av lektionen näår man fick påbörja läxan hade jag några snälla klasskompisar som förklarade allt för mig tre gånger eller så.

 

Nu till det jag skriver om mest, XC!! När vi var inne i klassrummet och coacherna pratade som vanligt varje dag innan träningen sa de att vi har fått många med tider som har tagit sig upp på topp 10 listorna för sin årskurs nu under de senaste två veckorna och Jenny har dessutom tagit sig upp på topp 10 bland alla genom tiderna. :D Yeaj, ligger 8 på den listan och 5 på Junior listan. Såg inte ens det, så visste inte om det förrän de sa det! Träningen var jobbig dock! Kände av från tävlingen i lördags och det var V A R M T!! Det var  32 grader idag med strålande sol och Katie visade mig att det skulle bli 14 grader på torsdag!!! What, I live in America! Men det har gått upp lite nu så nu står det 17 grader så haha Sverige fast måste faktiskt erkänna att det kan kanske bli lite skönt att träna i 17 grader fast vad vet jag, jag har glömt bort hur kallt det är ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0