Tie Dye Day

Idag var det andra dagen av spirit week och idag var det tie day day! För er som inte vet vad det är (jag var en av dem för en vecka sen) så är det sådana tröjor med färger som man kan göra själv med rep…..eller så kan ni bara titta på bilderna så förstår ni bättre. ;)  Fick låna tröjan av en tjej från XC. Vet ni vad jag insåg idag! Jag har fler kompisar utanför XC än vad jag trodde! :D Skulle äta luch med en från franskan idag men hon kunde dock inte så åt lunch med en annan från franskan som också är i min Advisory class, hon är sååå trevlig och hon kom 6 i states i simning förra året men sådär ett finger från tredje platsen! Grymt! Hade mitt första kemi prov idag, tror det gick bra, bara att vänta och se…..På franskan skrev vi uppsats under lektionstid, vi skulle skriva om en film eller bok. Vi fick använda böckerna men hade bara lektionen på oss, hmmm undrar hur det gick. Jag skrev i alla fall om hungerspelen.

Nu på träningen har vi fått ett schema för hur många/hur långt vi ska springa på de olika träningspassen. Jag hör till de tjejerna som springer längst och det är långt….men försöker att springa på gräset vid sidan om trottoarerna så mycket som möjligt. Idag öppnade de den riktiga ice tuben och den  var super najs! Tjejen på bilden med mig i is badet heter Marisa och I love her! Austin är en rikitgt skön typ han med. Han håller alltid på och retas med mig och vi har haft djupa diskussioner om om man ska kunna köpa vapen vid 18 ålder eller inte. Gissa vem som tycker vad... ;) Visste inte det, men här i Colorado får man köpa vapen när man fyllt 18! ^^O









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0