Swedish pancakes!

Igår var jag i skolan klockan 8 på morgonen. VI skulle ha träning men till min förvåning så var jag inte trött när jag gick upp kvart i sju och inte heller idag när jag gick upp 10 över sju, this will never happen in Swden. ;) Vi gick in och pratade och fredagens lopp och numera ligger jag femma på listan topp 10 löpare från fossil genom tiderna med min tid 19.25 och fyra på listan topp tio genom tiderna bland Juniors, 11th grade! (: Efter att vi hade pratat där i en halvtimme sa tränaren att vi fick bestämma själva om vi ville springa idag (igår) eller inte, hehe så det resulterade att alla tjejer förutom jag och Marisa åkte hem. Vi joggade i cirkus 20min, så att vi kommer att vara kapabla att springa på måndag!

 

Sen när jag kom hem gjorde jag och Katie svenska pannkakor till lunch, mums! Det uppskattades! Saknar dock svensk sylt men här har de blueberry cream cheese! Super gott, att ha på mackan! Försökte hitta en facebook sida att gilla men hittade ingen.

 

Sen på kvällen åkte jag, Katie, Maggie, Annie, Sarah från XC och hennes kompis Sarah och shoppade homecoming dresses. Hittade dock ingen men vi hade kul och vi åt kvällsmat på noodle’s mums. Har spirit week denna veckan i skolan så köpte ett par pyjamas byxor som jag kan ha på mig imon. Sist åkte vi till Starbucks och när vi hade suttit där ett tag och druckit våra saker så kom hon som jobbade där och sa att vi kunde få välja vilken, kaka, bulle, ja sötsak vi ville för de var tvungna att slänga dem eftersom dagen var slut! Free, food! :D haha

 

Idag har jag varit i kyrkan, gjort kemi och träffat min AFS vän för första gången! Vi åkte upp till horsetoth, natur grej och sen bjöd hon mig på glass :)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0