secret sister


Igår åkte jag ut och åt lunch med två tjejer från cross country. Vi åkte till ”noodles” där de hade pasta rätter. I bilen skulle jag fråga om de tänkte beställa invididuell bilder, eftersom det var fotografering för xc igår. Saken var den att de förstod inte vad jag sa ”what video” ”Yeah we are going to take pictures today” när de väl förstod att jag sa invidiuel började de skratta, hehe.

 

På träningen hade vi secret sister. Anade att jag skulle få swedish fish av min och det fick jag! Haha, var inte super gott men inte äckligt. Det är faktiskt ganska gott för att vara amerikanskt godis ;) Fick två påsar swedish fish (alla freaked out när de såg det) ;) haha men även något annat godis och en chokladkaka som är i flytande form för tillfället. Inge choklad här kan hålla sig fast om den inte är i kylen. Sen var det team dinner, är det varje gång dagen innan en tävling och det var jättekul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0