Jenny provides sandwiches

Idag vaknade jag upp och det såg ut som Sverige utomhus! Det regnade och var kallt! Var faktiskt kallare med någon grad här idag än vad det var i Sverige idag! Sjukt konstigt! ;) Igår gick nästan alla runt med shorts och jag klänning, idag gick alla runt med jeans och långarmat och jacka! Det var typ 13 grader idag och regn så inte så mysigt, fast alla tyckte dock att det var kul med regn, förutom jag då…. ;)På Photogrophy fick vi börja med att framkalla/göra foton i the darkroom! Det var såååå kul!! Träffade några som inte visste att jag var svensk, och jag har till och med pratat med några av dem ganska mycket innan, hur har de inte märkt det?! ;)  Sen hade jag Study hall där jag räknade matte, hade late start idag, varje onsdag, så började 9.11 så har bara tre lektioner på onsdagar. De är dock 94 min långa alla. ;)  Sist hade jag US lit och sen XC och det var kallt ute! Alla sporter förutom vår blev inställda (typ) på grund av vädret hehe men det tycker jag faktiskt är lite överdrivet. Secret sister imon så det stod det på tavlan för att folk inte ksa glömma, (vissa får aldrig presenter av sin secret sister) killarna make fun av oss och skriver alltid på tavlan ”well-know brother…… och idag då well-known brother, freshman sacrifice at the lake after school.” Det hade de skrivit OCH ”Jenny provides sandwiches”  haha what? ;) När Coach Vaughan (huvud coachen kom) så sa han och bara ”And jenny are going to provide sandwiches, if you didn’t know that Jenny”

Träningen var kall i början men blev dock varm när vi väl hade varmt upp och sen sprang vi snabbt i 20 min. Nu ikväll åt vi en jättegod soppa härhemma och snart ska jag gå och ta mig en cookie som vi bakade igår! :)

 

Snart är det fredag! Bara två dagar kvar! :D Yeaj!!! HELG!!!


Kommentarer
Postat av: Matilda Svensson

Här om dagen trodde en att jag var från Ryssland, askul :D

2012-09-13 @ 11:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0