3 dagars helg

Igår åkte jag och Katie hem till hennes kompis Sam som också var den första av Katies kompisar som jag träffade här i staterna. Hon hade ett jättestort och fint hus och värsta stora hunden! Vi bakade rabarber, hall och äppelpaj fast det var nästan bara rabarber i den ;) och allt kom från deras trädgård! Vi målade naglarna och när hennes föräldrar kom hem så pratade de med mig om Sverige, de hade nämligen varit i Sverige så de tyckte det var jättekul.  Sedan gick vi ut och Sams granne kom över. Det visade sig att han var hemskolad och vi bara ”ehh, hur har du kompisar” ”Jag har kompisar, jag träffar de som såhär, grannar och i mataffären” haha vi skrattade som bara den hehe men det var jättekul där. Sedan på kvällen hyrde jag och Katie en film (för 1 dollar)  och köpte mini ben and jerry’s för 1 dollar styck så vi köpte två. De har men mint and choclate cookie smak! Super god!

 

Idag var vi först i kyrkan och vet ni när jag gick upp idag, vid 7! Friviligt dessutom, kan inte sova länge här men det kanske är för att vi går och lägger oss lite tidigare. Sedan nu har jag, Troy och min värpappa cyklat 11km. Vi cyklade till Diary Queen och åt glass, mumus!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0