Team dinner at Katie's and Jenny's house

På kvällen i torsdags efter träningen så hade vi en team dinner fast i vårt hus! Jag gav alla djungelvrål, vissa gillade faktiskt det till min förvåning men majoriteten spottade ut det, vissa till och med på bordet/golvet. Jag gav min huvud XC coach godiset också och han spottade också ut det men vi har det på film så snart när vi är klara med den kommer jag att lägga upp den här. Efter middagen åkte jag och min host mom och letade efter en vinterjacka till mig, det är kallt!!!!! Vi åkte hit och dit men hittade inget förutom på ett ställe men den jackan kostade 180 dollar men behövde en och hittade ingen annan men jag kunde använda, 25% rabbat på ett köp som min familj hade får hem i brevlådan och så hade min host mom ett 10 dollars presentkort som jag fick använda så blev ca 1000 svenska kronor i slutändan så det var ju bättre!! Och jag gillar min jacka <3 <3 <3 Den håller mig varm när ingen annan gör det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0