Regionals

Nu har vi bara 19 personer kvar på XC, 9 killar och 9 tjejer så denna veckans team dinner var inte så stor som den brukar vara ;) På Team dinner i torsdags spelade vi pingis efter maten men det var bara jag och Ashley som var tjejer där (de andra hade åkte hem) och när man förlorade bollen, på rundpingis så fick man skjuta, sula, bollen så hårt man kunde på dennas rygg men vi tjejer slapp det vilket var himla tur för min skull. Efter ett tag så sa en  av killarna, inget illa menat men om du skulle varit kille skulle du ha haft många märken på din rygg nu…. ;)

Igår var det som sagt ingen skola men vi hade regionals! % bästa lagen och 15 bästa individerna gick vidare till States och vårat tjejlag kom 3 och killaget kom 2! Vi hade även några som kvallade in som individer och Marisa sprnag så himla bra denna helgen!!  Jag däremot sprang inte allas bra! Tror jag är övertränad för springer jättedåligt så fort det blir längre än sådär 1-2 km. Men kom i mål som sexa från skolan och de sju bästa får springa state och de andra två, 8 och 9 från skolan följer bara med och är reserver.

 

På kvällen hade vi tjejer en sleepover! Det var såååå himla kul, en av de roligaste dagarna här verkligen! Först åkte vi till Kate, en freshmens hus och åt och sedan åkte vi och tittade på Pitch Perfect, en väldigt bra film må jag säga! Efter det åkte vi hem , vi pratade och de skrattade åt mig för allt kukl jag sa ;) Tex så kallade jag tiepeing något som heter något annat vilket de tyckte var jättekul men när klockan närmade sig elva så åkte vi till en av killarnas hus i XC och gjorde det på hanns hus. Man kastar toalettpapper i buskarna och träden och sånt vilket är vanligt att man gör på skoj här i Amerika och min liason hade till och med sagt till mig att det är något jag måste göra innan jag åker hem för det är en typisk amerikansk upplevelse…. ;)

Nu på morgonen efter träningen så åkte några till gibbs bagels och åt frukost, dock hade de ingen blueberry cream cheese... :( Men jag fick också igår ett paket från mamma och pappa med mina underställsbyxor (kmr behövas, i alla fall när man har vant sig vid att det är kallt när det är under 20 grader) och min överdragsbyxor (och lite godis) ;) I Love Ferrari bilar...och marabou, såklart!

 

Ser ni min snygga XC tröja. Tjejerna i laget hade alla en sån här som de själva har designat, på ryggen står det "Let's get weird..." ;)

Emily fick en cupcake mulad i Ansiktet av Merritt! ;) hehe
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Josse-se-se-fine

Hahahaha "... Och gjorde DET på hans hus" ;) puss på dig Jenny!<3

Svar: hehe, men vadå då ;) haha Love you Josssse! <3
Jenny Biesèrt

2012-10-21 @ 11:37:45
Postat av: Josse-se-se-fine

Hey du! Vad händer vid halloween? Ska ni klä ut er eller ngt? (: <3

Svar: Jag, Marisa och Katie ska gå bus eller godis i Marisas kvarter och klä ut oss till vampyrer med rosa hårslingor och rosa glowsticks..... ;) hehe
Jenny Biesèrt

2012-10-21 @ 18:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0