Läxfri helg!

Hey y’all! Denna helgen har jag (typ) inga läxor! Kan inte minas när det var på det viset senast, om vi inte räknar med sexan eller så. Har dock en photography läxa, måste fota på det viset som min fotograf fotar men tror att min inte är så svår att härma, han tar kort på vardagliga saker. Har inga intressanta bilder så lägger upp några från min läxa, bara för att jag hatar att skriva inlägg utan bilder ;) Besides, på detta viset kan ni ju få se lite av området, ja lite. Igår var det en parents and teachers meeting och mina värdföräldrar kom hem och var så nöjda av oss alla! Min franska teacher hade dessutom sagt att jag skulle kunna vara i french 5, AP (Advanced placement) eftersom jag hittills har haft 100% på alla test och quiz, blev väldigt förvånad när jag hörde det då jag känner mig ganska dålig….. ;) Men annars sa mina värdföräldrar att lärarna gillade mig så det är ju bra, hehe.  Fick höra från mina XC kompisar att jag ger de läskigaste blickarna när jag springer i laget, enligt dem ser det ut som om jag tittar på dem när jag springer trots att jag inte gör det (hehe, tror dem ja ;) ) haha men nej.  Denna helgen kommer vara fullspäckad! Men ska försöka att blogga, för detta är ju som en dagbok som jag bara äälsskar att gå tillbaka och läsa! And, you know what! På tisdag har jag varit här en fjärdedel av mitt år, jag har redan gått halva första terminen och fram till Thanksgivining är det något varje vecka och efter thanksgiving är det 3 veckor till sista veckan i skolan = finals och sen så är det jul och sen så har jag bara en termin kvar!

 

Imorgon är det fredag och vi är lediga! Katie är i Washington och besöker ett college och kommer hem på lördag. Ikväll tittade jag, Troy och mina host parents på en jättegullig film! That's it for today!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Det är så vackert i Colorado under hösten, se till att ta tillvara på det, du kommer sakna det när du väl är hemma igen! Hoppas allt är bra annars :)

Svar: Visst är det! Älskar att man ser begen, så vackert! Jag kommer definitivt att sakna värmen i alla fall! :)
Jenny Biesèrt

2012-10-19 @ 17:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0