Jersey Mike's

I torsdags gick vi till Jersey mike's (or whatever it is called) och åt lunch istället för på subway…vilket enligt mig nu i efterhand var ett misstag. När de frågade vilka tillbehör jag ville ha på sa jag att jag ville ha allt förutom vinäger. Det stod nämligen i menyn att till varje macka ingick, sallad, tomater, olja, kryddor och tomater men man kunde visst få pickels, chilisås, majonnäs och allt så den smakade inte så bra efter det. Nu förstår jag i alla fall varför han som jobbade där gav mig en underlig blick när jag sa att jag ville ha allt….. När jag skulle betala frågade de var jag var ifrån och häromdagen när jag gjorde mina läxor på min off period frågade en lärare om jag var utbytesstudent. När jag frågade hur hon listade ut det så sa hon, ”på sättet jag skrev” what? ;) hehe

 

Fick höra från en av mina tränare att track coachen som bestämmer vilka som åker till Idaho i februari hade frågat henne om mig och han som alltid kalla mig the german kid sa faktiskt Jenny till henne…. Haha ;) Men när jag sa häromdagen att jag var från Sverige sa han att han aldrig hade hört talas om det….

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0