It's cold...

Igår var det jättekallt!!! Vilken tur att jag fick min gröna löpar tjocka tröja i torsdags kväll av tränaren, som jag beställde i slutet a augusti för igår var det super kallt!!!! 3 grader! Det var ju 30 i måndags! Och på måndag ska det bli 21?! VI (jag Marisa och Katie) gick på fotbollsmatchen man stannade inte så länge då det var så kallt, och jag som inte ha några skor, bara mina löpardojor som jag inte springer i. Jag och Katie ska ut och köpa uggs till mig idag, mycket billigare här, tror jag, men kommer att använd ade i Sverige också så, och jag behöver ett par varma skor så att jag inte fryser tårna av mig. Jag som hade tänkt och kära med budget denna månad….ehhh nej blev visst inte så men så går det när vädret svänger på detta viset.  När jag gick upp idag för att träna var det nollgradit så idag använde jag också mitt pannband med den svenska flaggan, nu kan ingen gå miste på att jag är utbytesstudenten och att jag är från Sverige och inte Schweiz.  Vi sprang bara i 20 minuter idag och sedan spelade vi basket så det var kul! (:

 

Nyss snöade det!!!! Nej!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Det har ju inte ens snöat här! Och vi har ändå kallare på dagarna ;)

Svar: Haha fast det har faktiskt varit kallare här de senaste två dagarna men inte länge till och som tur var smällte snön innan den nådde marken ;)
Jenny Biesèrt

2012-10-07 @ 10:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0