Fossil Ridge XC State Team 2012! making shirts!

Idag åt jag lunch med en jättesnäll tjej från min franska klass ! Idag var det inte så bra väder, var kyligt och blåste och regnade men vi körde 400m intervaller och vi fick inte springa snabbare än en särskild tid vilket vi dock  gjorde på alla, men det var  inte så jättejobbig på så vis. Efter träningen, (var klara inom en timme) ! så gjorde vi tröjor till  State nu i helgen. Började ta kort men minnet blev fullt, jag som har 16gb minneskort men visade sig att den inte hade något minneskort i sig men som tur var hade jag ett extra i plånboken, mitt photogrophy 1 minneskort så fick lite bilder ! haha det kom silverfärg lite överallt och det svåraste var att få in tröjan i skåpet utan att förstöra den otorkade färgen, men måste säga att den är snyggar på bilden än vad den är nu .... men får fixa till den lite till imon ! You know what ! I måndags var det över 20 grader och imon ska det troligtvis snöa ! Helt galet !

 

Något som jag tycker är jättekul här är när man frågar hur mycket ett par märkes skor kostar och folk bara : « men de är ganska dyra, de kostar 40 dollar (280kr) «  haha, jag menar man kan ju knappt få några skor förutom HM skor under den summan ! ;) haha Och vet ni vad, har kanske redan sagt det men här kan man få akrylnagalr för 35 dollar (ca 250kr) haha det som kostar 700kr i Sverige, ska såååå fixa mina naglar veckan innan jag åker hem och gå runt och styla i lilla Ljungby !

 
När jag kom hem idag hade jag fått ett brev, från mina värd morföräldrar. Det var ett halloween kort med en liten häslsning plus 5 dollar for a treat! :D så himla snälllt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0