Första helgen i Oktober

Idag är det varmare än igår och imon ska det bli ännu varmare igen! Passade ju bra nu när jag har köpt ny jacka och skor! Mina vantar är jättebra och fiffiga för de är gjorda för iphones/ipods och ja allt med touch så att man inte behöver ta av sig vantarna när man är ute och går. Kostade ändas 3 dollar, fintfint! Köpte en Hollister kofta och t-shirt, för bara 40 dollar -> ca 280 kr, Gotta love America! Sen så är detta mina nya skor, försökte förklara för mamma men gick inget vidare så här är en bild istället. Är dock inte uggs utan något annat känt märke här i staterna, (tänker på dig varenda gång jag skriver det ordet Linus ;) ) Han i kassan berömde mig för att jag köpte impregneringsmedel. :D

 

Igår gjorde jag även min fotografi läxa. Nu har vi en film kamera, en sådan så att man bara har ett försök för varje foto, på det gamla goa sättet. Frågade min Host dad om jag kunde ta cykeln och cykla iväg för att jag behövde ta kort, ”Of course, it is your bike” :D Var så länge sen jag cyklade, ca 6 veckor sedan, och det var så kul! Fast lite kallt om fötterna då jag inte hade köpt skorna än!

 

Jag och Katie tittar på Veronica Mars varenda kväll, så bra! På tisdag är det bara 6 veckor kvar tills vi åker till Texas! Och efter Texas börjar winter Track och då är det bara 4 veckor kvar till Jullov! :) :) :)

 

Innan idag så tappade jag min Ipod på golvet och samtidigt råkade jag sparka till den så att den gled under kylskåpet...jag och Katie hade lite problem med att få ut den men efter mycket om och men lyckades vi (eller hon lyckades) men har man en bra host sis så har man! :D


Kommentarer
Postat av: Mr Linus

Jennnyyy! Hör du inte hur det låter?:o värsta vanheden i Jönssonligan snack!:o fast jag gillar dej ändå:D Btw jag o Hille pratade om dej idag när jag klippte mej:D hoppas den här kommentaren kommer fram till dej, för det brukar vara lite problem på denna skit blogg;) haha skoja bara;D

Svar: Haha, jag gillar dig ocksa! ;)Saknar att ha Hille som frisor, vagar int ega och klippa mig har, klippte lite bitar av haret sjalv har, och da menar jag int eluggen....men det ser itne allt for hemskt ut, och det var bara mellanluggen, haret bredvid luggen ;)
Jenny Biesèrt

2012-10-08 @ 19:09:33
Postat av: Hanna :)

Heej!
Din blogg är grym!
Iaf vad heter märket? Riktigt snygga!

Svar: Tack så mycket! :)
Jag antar att det är skorna du pratar om, de heter iaf Bearpaw, tack tack ;)
Jenny Biesèrt

2012-10-15 @ 20:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0