Conference

I fredags var det Conference, vilket innebar sista tävlingen för säsongen  för alla som inte placerades topp nio från skolan. Vi höll på att komma föresent till tävlingen då vår busschaufför körde vilse… vi anlände till tävlingen 35 min innan start ;) hehe men som han sa, så går det när man följer efter killbussen. Vår coach var dock inte på bussen så han visste inte vart vi var under en längre tid! Tävlingen gick inte så bra, hade fortfarande ont i magen lite när jag sprang (hade ju inte mått bra i veckan) men sen så trot jag att jag startade lite för snabbt också. När jag och Marisa hejade på Boys JV så började flera i vårat lag som sprang men även från andra lag att säga till oss att en av våra lagkamrater låg längre bort. Han har något med sitt hjärta så han typ svimmar, eller så när han springer ansträngande på de senaste tävlingarna. Marisa sprang för att hämta coacherna och jag satt där med honom och sa att han skulle försöka att ha ögonen öppna så att jag visste att han var vaken, då sa han, så att du vet att jag lever? Heheh, YES. Men en coach kom sen och det gick bra tror jag. Katie sprang super bra!!! Säsongsbästa med 40 sekunder!! När hon kom i mål så grät hon, förstod först inte att det var glädje tårar så förstod inte varför hon var ledsen! :) En tjej glömde sin nummerlapp så vi fick ge den längs med banan till henne.

Bliir litä fäl sttavning nuu:

En Pöjcke her eer jettekar i mej! Forstöd det i fredags och han hade frogat Marisa om hon tråde at haan harr khanss at däjta mej…..gillar inte denna nyheten, efftersom vi varr brra venner…….

En tjej i vårat lag slog skolrekordet!

Kommentarer
Postat av: Josse-se-se-fine

Du hade rätt med felstavningen ;) hahaha vad ska du göra nu när du inte kan springa mer?

Svar: Jag har fortfarande en-tva veckor kvar med springningen, efter det ska jag vila i tva veckor och sedan ar det bara 2-3 veckor kvar tills friidrotten borjar ;) LLLOOOVVVEEE xoxo
Jenny Biesèrt

2012-10-15 @ 09:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0