Colorado is beautiful

Vet ni vad som finns i USA? Mint Oreos, amazing! ;) Denna veckan har vi bara 4 dagars skola, fredag är vi lediga! Wiho! :D Imorgon är det onsdag -> sovmorgon -> får sova endan halv 8, tummen upp på det ;)

Idag hade vi först en 15min bulldog, gick väl OK, men inte så jättebra, började känna att jag är ut form men sen så gjorde vi 400m efteråt och då gick det bra! :D så hehe vet inte, men en sak är säker, I am excited for track to begin! Huvudcoachen för track, han som kallar mig the german kid pratade med huvud XC coachen när vi värmde upp och då pekade han på mig och sa till min coach ”What about the Australien kid” Min coach tittade lite förvirrat på mig och sa sedan ”She’s from Sweden” haha, jag har många olika nationaliteter här! Till kvälsmat åt vi en jättegod middag, kött och bakad potatis! Mums. Jag och Katie har nyss tittat på Pretty little liars och ska kolla på ett till avsnitt lite senare. Vad jag älskar med Colorado är att jag kunde springa med shorts idag och t-shirt och tycka att det var varmt, när ni där hemma inte kan göra det…förutom att frysa dvs! Nästan November ju! Fast dagarana kan förändras fort, det märkte jag förra veckan när det kunde vara ensiffrig en dag och sedan 20 grader nästa. Något annat bra med Colorado, it’s so freaking beautiful with all the mountains! :D Varje morgon ´när jag åker till skolan ser jag hur solen går upp bakom bergen och bildar en rosa kontrast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0