AFS läger --> massssa bilder

Nu i helgen var jag på ett AFS läger! Det var kul, har lärt mig att gilla Goldfish och vi åt alldeles för många av dem! Han som serverade kött var dock jätteotrevlig och made fun of Ellen när hon sa bacon och sånt och sa Vad vill du ha, prata med mig, detta var dock egentligen till för kristna läger så lite konstigt?! Vi gjorde team building, som var kul! En var att ta sig igenom ett spindelnät och man fick bara använda hålen en gång! Sen fick vi klättra på en vägg ca 15 meter hög och sedan zipp lina ner! Så sjukt kul och verkligen adrenalin kick för först bara föll man! De sa till oss att inte lämna någon mat ute för det fanns björnar men det gick bra att jag gick upp klockan 6 och sprang men det var mörkt då och när jag kom ut så var det ett paket med OREO ute så sprang med musik för att skrämma bort alla björnar! På vägen hem åkte vi till IKEA men vi hittade ingen vaniljsås… :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0