10-11-12 Det är så man skriver dagens datum i USA

Hej Bloggen!

Mår inte så bra här borta men när jag sa det till tränarna var de helt ok med det. De enda villkoret att jag inte skulle träna var att jag skulle gå och lägga mig klockan 8 igår vilket jag gjorde. Tränar inte idag heller så blir sängen klockan 8 igen! Jag och Katie ar nu kollat klart på Veronica Mars säsong 1, vi försökte att hitta säsong två utan framgång än så länge men till dess har jag köpt Pretty Little Liars säsong 1 :) Hade ett kemi Quiz i tisdags som nästan var stort som ett prov och dessutom kom frågar på det han inte hade sagt att vi skulle ha på men lyckades få ett poäng från A (igen) så det var ju bra. :) Hade ett Franska quiz idag, vi skulle memorera en sång och sen svara på lite frågor om bandet, en fråga var hur många det var i bandet…vilken ingen kunde, jag skrev sju men så länge man skrev någonting mellan 5-30 så fick man rätt haha ;)

 

Denna fågel fick jag av en kille i mitt XC lag i tisdags, cool! Eller hur. Han har inte klippt eller någonting i den så om jag skulle vika ut den (tänker inte göra det) så skulle det bara vara ett stort fyrkantigt papper.
Fossil ridge Cross Counrty 2012!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Jenny! Hoppas allt e bra :D DIn skolan är otroligt lik min gamla high school XD saknar dig så men du har ju klarat ett bra antal månader nu :D <3

Svar: Saknar dig med!!! :) <3<3 Hoppas att allt är kul och bra sist året på gymnasiet! När tar du studenten??? :)
Jenny Biesèrt

2012-10-13 @ 10:24:31
Postat av: ylva

13 juni :)

2012-10-15 @ 09:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0