Who is going to be Americas next president, that's the question!

Sitter i soffan framför tv:n och följer valet. I skolan idag så pratade alla om hur skönt det skulle bli att valet är över imon så att de slipper all reklam! Här i USA har man skyltar i trädgården som antingen visar Obama Biden eller Romney Ryan, haha fick just tanken om hur det skulle se ut med massor med skyltar med Fredrik Reinfeldt och Stefan Löfven ;) hehe Idag var det runt 20 grader och jag/alla går i jeans och kofta. Det är ju kallt! Igår när jag gick ut med Milo så var det 17 grader, tog på mig jacka för jag frös, men det var faktiskt molnigt men hur mycket kommer jag inte att frysa i Sverige. Vid det lagret när jag åker gem är det ju 30grader här!

Idag på kemin fick vi reda på att nästa vecka har vi måndag ett kemi quiz onsdag en kemi blogg, torsdag ett kemi prov och innan dess också reader notes/ anteckningar på 30 sidor, allt på en vecka men efter den veckan har vi bara två skoldagar, sen --> TEXAS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0