Jultomten kom tidigt i år!

Igår åkte jag och min värdmamma och hämtade min letterman jacket! Jag var så stolt över den när jag gick omkring med den i skolan! Den är lite stor men det ska de visst vara… ;) hehe. Idag var det ett track möte, innan dess så möte jag huvudtrack coachen i korridoren när han såg att det var jag så vände han sig om och gav mig ett Loser tecken, this is going to be a fun year! Under mötet klargjorde han att vi absolut inte får säga Vaughan, Sanders, William utan Coach Vaughan, Sanders och Williams. Huvud track coachen är coach Williams, min Coach är Coach Sanders och Coach Vaughan var huvud XC coachen och Katies coach, tänkte bara förtydliga allt lite ;) Sen så var det ytterligare några coacher som coachar andra saker, mycket coach här! ;)

 

Nu måste jag göra homework, har a ton! Och det visade sig att vi hade läxa i US lit idag men eftersom det bara var två dagar förra veckan och hon inte sa det så trodde alla att vi inte hade det, bara fem hade gjort det ändå, så förlorar 20 poäng nu… här är skolan annorlunda, om man inte har gjort läxan så kan du inte lämna in den senare, allt är upp till dig, så missförstånd här sucks! ;)


Kommentarer
Postat av: Josse-se-se-fine

Snygg!!

2012-11-27 @ 17:10:00
Postat av: Josse-se-se-fine

Dom glömde acksangen!!! :o

Svar: haha, ville inte reskera att fa den pa fel hall och dessutom sa finns det inga acksanger pa de amerikanska tangentborden (eller å, ä och ö) som du kan se (läsa) <-- google translate ;)
Jenny Biesèrt

2012-11-27 @ 19:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0