IHOP

Idag så började vi morgonen med att gå till IHOP (international house of pancakes) där vi åt frukost och jag valde blueberry pancakes. Min beställning var dock halva menyn, haha annars hade man fått fyra och vet ni vad det bästa var, betalde bara 30kr för denna frukosten ! ;) De hade en rätt som var ”swedish crepes” som var pannkakor med lingon och lingonsmör ;) Sedan åkte jag och Katie och köpte en letterman jacket till mig! Får den om tre veckor, var jättekul att designa den, men blev lite dyrt i slutändan så tog bort lite saker ;) När jag kom hem så tittade vi på pretty little liars, och sedan skypade jag med mina svenska vänner for the second time since I got here! Sen så gjorde jag chokladbollar för Marisa och Asia kom hit ikväll och Katie kokade pasta och sås och så kollade vi på film och pretty little liars! Och Marisa hjälpte mig med kemi! LLOOVVEE her!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0