Grattis Susan!

Igår var det min värdmammas födelsedag så det firade vi med att gå ut och äta på restaurang! Jag tog en lasagne med (typ) italiensk beef och sausage vilket var gott! Till efterätt så fick vi in en choklad sufflé som var himmelsk! Efter middagen åkte vi till Kohl’s för någon i familjen skulle köpa en tröja, här är ju allt öppet till 9-10 ;)  Då tog jag tillfälle i akt och friade till Katie, vilket min värdpappa ville ta en bild på haha, han sa sedan till Troy och min värdmamma, ”The good news is that Jenny and Katie get along very well together, the bad news is that Jenny just proposed”  hehe Sedan åkte vi hem och gav presenter till min värdmamma. Av mig fick hon ”swedish cakes and cookies” som är på engelska med amerikanska och svenska mått, och en påse med daim, av min värdpappa fick hon ett iphone skal till femman, fast hon har en trea vilket han vet så ni kan ju själva lista ut vad det betyder! Milo var i alla fall väldight uppspelt och tyckte det var väldigt kul att öppna presenter!

 

Idag hadejag min andra track träning och jobbigt värre, anar att mina armar kommer att vara spagetti imorgon. Huvud Track coachen gick förbi mig och sa ”You know, nothing good ever came out of Germany” hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0