Christmas in exactly 4 weeks!

Idag under creative writing fick jag en lapp (bilden) som anonyma har skrivit, i student ambassadors, tror jag, hehe so nice! :) Just nu håller vi på att göra en barn bok och vår lära har sagt hur vi ska göra med sidorna för papper ett är framsida och baksida och papper fyra (typ) sida 1 och 30, han har sagt flera gånger hur vi ska göra och idag när han skrev ut min så var första sidan och baksidan mixed up xD haha, bra Jenny! Men han är jättesnäll och sa att om jag bara skrev hur det skulle vara så kunde han fixa det åt mig! :) Vid lunch åkte jag och sarah x 2, numera Smith och Kampi, som  jag får börja kalla dem, till noddle’s och åt! När jag gick förbi Coach Williams så stannade han och sa ”foreign kid”, men denna gång så tänkte han faktiskt efter vad han skulle säga, kom väl inte på något land som inte var Sverige! ;)

 

Igår när jag kom hem så var alla juldekorationer uppsatta, så fint med små julgranar i hallen med polkagriskäppar och risgirlanger i trappan. Vid den öppna spisen var de julstrumpor uppsatta och när jag gick fram och titta på dem så stod det Jenny på en, in broderat! :D


Kommentarer
Postat av: Josse-se-se-fine

Men Jenny, bilder! :D bilder på huset :D folk har faktiskt börjat sätta upp lite ljusstakar och julgardiner i sina hem fast det dröjer nog några veckor till innan tomtar och sånt kommer upp ;)<3

2012-11-28 @ 23:38:10
Postat av: Josse-se-se-fine

Alltså sina hem i Sverige menar jag ;)

2012-11-28 @ 23:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0