Bakfanatiker!

Jag har blivit bakfanatiker! Idag under Creative writing, när jag var klar med kemi läxan, så satt jag resten av lektionen och tittade på recept och jag hittade något som jag och Katie ska baka imorgon, nämligen morotskaks cupcakes! Är inte morotskaka helt underbart, och i cupcakes form, så att de blir så där gulliga att kolla på också! :) Jag har ju gourmé Foods nästa termin (varför har de ingen bak klass) ;) men laga mat är också kul och här är det dessutom bara med juniors och Seniors vilket är bra då det nästan bara är Freshmans och sophmores i min Photogrophy klass och de är lite rädda för att prata med en…. Katie, en annan tjej från XC ska också ha det, fast hon funderade på att droppa den klassen men jag har tjatat på henne lite och igår förklarade hon att semester provet är att man ska prata om mat från ett annat land i 40 minuter men då sa jag att jag kan allt (typ) om svensk mat och att jag kunde lära henne och vi kunde laga svensk mat och då blev hon jättepositiv så det kommer bli super! Se fram emot nästa termin! Enda negativa är väl att jag inte kan göra mina läxor under Creative writing då jag inte har det nästa termin .;)

 

Idag ska vi ta Julkort, jag, Troy, Katie och Milo! :) Milo har på sig ett jättesött halsband. Fick höra från en vän till familjen att Troy gillar mig för att jag går långpromenader med Milo så att han slipper gå ut och gå med honom. Haha :D

 

Kommentarer
Postat av: Josse-se-se-fine

http://www.matklubben.se/recept/kladdkaka_med_nougattaecke_76043.html ;) du kanske måste vara medlem för att se hela receptet men tror det är värt det ;) puss på dig!<3

Svar: HAr du bakat den??? Bummer that jag inte är ett kladkake fan ;) Love ya! <3
Jenny Biesèrt

2012-11-10 @ 13:14:39
Postat av: Josse-se-se-fine

Har inte bakat den än men ska nog fasen göra det ;)<33

Svar: haha, later bea, har ar all amerikansk bakning, man koper pulver och tillsatter agg och mjolk ;) ga in pa kocka ihop och gor mortos cupcakes, saaa gott!!
Jenny Biesèrt

2012-11-10 @ 23:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0