1 day left till Thanks giving BREAK! :D

Här packas det! Imorgon åker vi till Texas! Har off period sista lektionen och 5 period har jag creative writing där jag inte missar något så har bara två lektioner imorgon, chemistry = ett quiz och sedan franska där vi bara ska lyssna på presentationer från olika länder (nej jag ska inte hålla någon för jag kunde bara under just franska lektionen men fanns inga platser kvar under den tiden) men jag ska komma till en culture class nästa vecka och snacka om Sverige och behöver inte ens förbereda något sa dem så det ska väl bli skoj! :)

Igår kväll så firade vi thanks giving i kyrkan genom att gå på en gudstjänst först och sedan var det Pie party, nej men det vara långa bord med massor av tallrikar med olika pajer bitar som man åt och varje familj bidrog med en paj! :) Hard träning idag men enda träningen med skolan denna veckan, eftersom jag åker till TEXAS! :D Oh yeah, min värdfarmor ska också komma till Texas från Arizona men hon vet inte om att vi kommer utan när vi pratar med henne i telefon varje söndag, även jag, så har vi sagt att vi ska till Nebraska, där mina värdmorföräldrar bor. Hon sa till mig att jag kommer att ha kul där och att min värdmormor laggar god mat, haha, ska bli så kul att överaska henne! :)

Lämnade jag mig en super klass bakom mig? Ja! Saknar att ha våra argumentationer med Martin och Marc haha och det ska vara huvudanledningen till att de saknar mig också! ;) Men kommer väl få träffa dem en hel del nästa år också, när de retar mig för att våra en två, som de har lovat! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0