Seventeen!

Igår fyllde jag oxå 17 :) Fick värsta bästa smset av Linus oc Josse har grattat mig på 7 olika vis! På kvällen kom först m&m, och mormor hade lagat maten som var jättegod och sedan åt vi min favo tårta, Prins Sigvard. Jag vet precis vad den innehåller och har gjort flera sådana själv när jag praoade där på konditoriet. ;) Jag fick min mini vaio dator som jag ska ha i USA, en mini plattång som jag ska ha i USA, ett mini lexikon som jag skall ha i skolväskan i USA (ser ni något mönster) jag fick en vit tunn nike jacka som jag skall ha i USA, En kjol jag ska ha i USA, en kofta som jag inte ska ha i USA, tror jag ;) en skjorta som jag ska ha i USA, en trisslott, och 1000 kronor som jag skall spra till USA...tror det var det ;)

 

Sedan var jag med Linus och Josse och vi hyrde film. Vet inte vilken men den var bra. :) ”Alla barne köper godis och glass förutom Josse, hon löper kex och Yoghurt....” Japp ;) När de skulle gå hem kom aldrig Linus och Josse var lite trött så därför lade hos sig på golvet men sedan när väl Linus kom började de leka med en vante och ett skohorn. Jaa, de är lite konstiga men jag gillar dem ändå ;)


 

JAg vann inget :/

Josse var lite trött igår....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0