Min Graal topp ^^) (tummen upp)

Under helgen har jag varit i min sommarstuga i Oskarshamn. På torsdagen tävlade jag ett 5km lopp, gick inte så bra, fick håll efter knappt 2km. Idag tävlade jag också, 800m men det gick inte heller så bra, visst det gick inte jättedåligt, sprang på 2.27 (tror jag) men stumnade mycket de sista hundra meterna. Inte riktigt min spring helg men nu får ni se min löpartopp, designad av moi! ;)

 

I min sommarstuga har vi en sådan lampa som går på av rörelse, så mitt i natten gick den på och vi bor i skogen och eftersom pappa inte var där blev jag lite rädd, sen blev mamma rädd och då blev jag jätterädd ;) haha Så vi gick bort till mormor och sov där istället men de andra dagarna vågade vi sova ensamma i vårt hus, vi har ju trots allt våra vakthundar ;)

 

Mina kusiner hade med sig utbytesstudenten från Ecuador. De tar hand om honom under vissa helger och vid lov, (hans värdfamilj är verkligen sämst!) Han berättade att han får bara äta ett visst antal bröd per dag så han får köpa eget om han vill ha mer! Sjukt! Men han verkade ha kul med oss i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0