Vaio



Visst 

är de fina! Detta är datorn som jag helst vill ha med mig till USA. Tror inte att jag har nämnt det men när jag var i Danmark på lovet så gick vi in i en dator affäär och där hittade jag ASUS dator som jag ville ha förrut men då såg vi att det blev massor utav fingeravtryck på locket så det blev sådär ”kladdigt” om ni förstår vad jag menar. Men då hittad jag denna lilla mackapär, i silver då och både tangetbordet och musplattan var mycket bättre! Dock är den något tum eller mindre men jag märkte ingen skillnad och denna är mycket finare. ;) När pappa har varit och frågat om den så har dem sagt att det är den bästa minidatorn och en av mina datorexperter, Linus ;), säger att Vaio är bra och han har en sådan själv. Recensionen lät även bra på nätet ;). Däremot är jag inte helt säker på färg. Innan tyckte jag silver och det tyckte även Tilda men mamma tycker att den rosa är lite coolare och det tycker jag med ;). Dessutom skiljer det inget i pris heller :D Om det blir denna dator så tror jag nog att det blir Rosa ;) den är ju så fiiinnn! Den väger bara 1,46kg så jag får ju plats med lite till i resväskan också! ;) Hihi, tycker dessutom att namnet VAIO, låter så kul :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0