Havregryn -- Oats



Så nu kanske ni undrar varför jag har havregryn som rubrik, en bild på gröt och detta inom kategorin ”olidliga väntan till USA”. Jo! Jag har länge funderat på vad jag skall äta för frukost när jag är i USA. Det finns ju nämligen ingen fil eller yoghurt i liter förpackning där och rostat bröd innehåller ju inte särskilt mycket energi om jag skall eventuellt friidrotta innan skolan. När jag var ute och tränade idag så kom jag att tänka på havregryn. Tillsätt bara vatten så är det en grötig smet. ;) Emma tvivlade på att man kunde köpa havregryn i USA så jag smsade systern min som är den enda som kan svara på det och visst finns det havregryn! Innan skolan skall jag därför äta havregrynsgröt till frukost så håller jag mig mätt hela dagen! :D Wiho!

En hake bara...ehh, jag är inte sådär stormförtjust i havregrynsgröt, smakar ju mest eh, vatten (?) Men det får jag strunta i det är bara äta och le. Som tur är smakar det i alla fall inte förfärligt äckligt. Om man vill vara mätt får man äta det som passar rätt! ;) haha

 

P.S ;) hihi, en till AFS:are har fått värdfamilj nu! Hon kommer att landa på samma flygplats som jag, LAX, och sedan åka vidare till Colorado. Vill jag oxå ha min värdfamilj? Oh Ja! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0