Gräddagen




Ingen har väl missat att det var våffeldagen idag? Och att vi nu ligger en timmer före. Mamma hade ställt om min klocka igår kväll så när jag hade sagt hejdå till kompisarna efter filmkvällen och kom upp i mitt rum var klockan helt plötsligt två (jag har ju inte ens ställt om den ännu) tänkte jag men efter en liten stunds kort förvirrande såg jag att det var bara den klockan som var omställd. ;) Idag kom mormor och morfar och fikade våfflor med oss. Tänk! Förra veckan kunde man inte sitta ute och fika i trädgården på samma sätt :D och när jag tränade idag var det jättevarmt! Gjorde debut igår när jag sprang med halvkorta löparbyxor och t-shirt O.o Hundarna fick i alla fall lite gott idag också, eller de fick all grädde som blev över och vi hade lite kul med den... Jag vet att man egentligen inte får leka med maten ;) Men första bilden är ju bara för härlig!!


Stella har förresten blivit så ”Jennyig”. I och för sig har hon alltid varit det. Hon ligger alltid vid dörren och väntar tills jag kommer hem när jag är hos kompisar och så men igår när vi var i skogen och tränade skulle mamma gå ett varv på intervallbanan och Stella stretade verkligen emot och ville inte följa med. Nu ligger hon här vid mattan och sover och igår natt somnade hon i sängen bredvid mig. Nära skall man ligga ;). Jag kommer verkligen sakna min lilla kompis när jag är i USA och jag hoppas verkligen att hon inte glömmer bort mig :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0