Två bortfall från NA11 nästa år



I torsdags skulle jag berätta om att jag skulle ha en avskedsklass fest den kommande torsdagen. Jag började med att säga att ”Ja, som ni vet ska ju jag lämna er nästa termin..” Jag skrattade när jag sa det och det gjorde andra med och vissa skämtade till och med och sa ”åh vad skönt” (Att tillägga är att jag får höra mycket nu av mina klasskompisar att dem inte vill att jag ska åka) ;) När jag hade pratat klar så skulle en kille i min klass och säga något och Eve sa på skämt ”aa, ska du också lämna oss” och sedan sa han att det är inte bara Jenny (jag asså) som ska sluta efter denna terminen. Alla blev knäpptysta och stämningen blev jättedyster och han såg ganska ledsen ut. Han ska flytta tillbaka till Ungern och inte nog med att han också skulle sluta utan hans sista skoldag var idag!

 

Lina i min klass hade därför bakat kladkakemuffins som vi fick med grädde och after eight idag i skolan. Hur gulligt var inte det?! :) Sen när vi slutade så sa jag att hoppas du får det kul i Ungern nu. Och då sa han till mig att hoppas jag får det bra i USA. Haha, då sa jag till honom att eftersom vi ändå kommer vara kvar i klassmappen på facebook kan vi reta dem med vädret nästa år! :D haha, fast de andra i klassen hotar mig med att slänga ut mig ur guppen om jag gör det.... ;)

 

Det som är så coolt med denna killen är att han kom till Sverige från Ungern i sjuan och när jga typ träffade honom i 8/9 så trodde jag att han var hel svensk med svenska föräldrar för han har ingen som helst brytning! Hur häftigt som helst!

 

NA11 började med en mängd på 31 personer. 2 bytte linje, en hoppade av skolan och nu slutligen slutar två till. Nästa år är dem bara 26 kvar men och det fortsätter på detta viset blir det väl inga kvar som kan ta studenten i 3 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0