Miles not dollar

Igår chattde jag som vanligt med min värdsyster och då sa hon att de sprang typ 25 miles i veckan just nu. Jag ville då räkna ut hur många kilometer som de sprang om dagen och gångade med 7 och delade med 5 och då fick jag fram att det var 25km. Jag skrev till min syster om de sprang 25 km om dagen och började bli lite rädd, vem springer mer än en halvmaran om dagen men efter en halvtimme kom jag på att jag ska ju gånga med 1,6 inte 7 ;) haha 7 gångar man ju med när man ska göra om dollar till kronor, What was I thinking!?! Haha

 

Jag fick även mitt visum igår, snabbt gick det och visum bilden är mycket snyggare än passet bilden!

 

Idag har jag bakat, igen! ;) haha jag tror att jag bakat mer denna veckan än vad jag har gjort under hela året. Vad skall man säga, Sommarlov!! :D Yeah

Just nu bakar jag tårtbotten till morgondagens tårta.

 

Tävlade dessutom igår, 800m. Gick väl helt ok, ja, ganska bra, sprang på 2.24.?? och Anton sprang med men han var närmare sitt pers (om han inte faktiskt slog det) ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0