I'm moving people!

Idag var jag tvungen att lämna in min skoldator eftersom det var sista dagen i skolan L Imorgon är det bara kyrkan som gäller och sedan är det sommarlov! Fast måste faktiskt säga att den sista veckan (då vi inte har haft några prov) har varit jättekul! Det är faktiskt helt okey att gå i skolan när man inte behöver bry sig så mycket och bara träffa kompisar. :D

 Rektorn som jag skulle lämna in datorn till är även gympalärare och det var han som jag slog på coop-testet. När jag skrev mitt namn på en lapp så sa han ”Går du i Nv..1...” ”Na11, jaa” svarade jag. ”Så det var du som sprang ifrån mig på coopertestet” sade han ;) haha Han visste mitt namn sen efter coppertestet trots att han inte har haft mig i någon gång (det är mer an vad min fysiklärare kan) ;)

 Btw! Idag fick jag svar från Coach Vaughan, Cross country tränaren på Fossil Ridge High School och han sa att det var kul att jag skulle komma och så och att jag får vara med i Varsity laget så länge jag tillhör topp 7 på skolan :)

 Jag har en sådan underbar värdsyster. Vi chattade igår kväll och nu när jag kom hem efter jag hade sprungit hade hon lagt till mig i skolans cross country grupp på Facebook! :D WWiii!!

 

Känns så fantastiskt att kunna säga till folk ”Jo, jag skall flytta till USA” haha och att se folks reaktioner! Som för drygt en vecka sedan när jag frågade min fysiklärare om hur mycket fysik boken kostade, ”Har du tappat bort den eller”. Jag, ”Nej men jag skall flytta till USA nästa år” och Martin bara, ”Nej det skall du inte alls det”. ”ne just de, jag flyttar om två månader” :D Han frågade mig vart jag skulle och detta var en halv vecka innan jag fick reda på min familj, så jag fick svara att jag inte visste men när jag träffade honom nästa gång kunde jag glatt säga, ”Jag skall flytta till Colorado btw” :D haha

 

Igår var det en vecka sedan jag fick värdfamilj, men ärligt talat känns det som om det har gått mycket längre :D haha

På svenska i måndags sa min lärare att vi ses nästa termin och jag bara, ehh nej ;) hehe Så hon kollade på mig och frågade om allt var klart och så och önskade mig lycka till och så :D haha

Tänk, för två vecka sedan trodde jag aldrig att jag skulle få värdfamilj och nu när jag ser i våra facebook gruppar alla som inte har fått det känns det så konstigt… Jag är inte en av dem längre ;)
Men snart kommer även de känna som jag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0