Grillkväll med NA11










Ikväll hade vi i NA11 grillkväll hos en i klassens sommarstuga. Det var verkligen jättekul och trevligt och jag inser nu framåt slutet hur jag kommer att sakna min klass. Haha, men jag har fått dem att lova mig att bjuda mig på alla deras klassfester när jag kommer tillbaka ;). Martins kommentar till mig ”Du är en sådan där rolig kompis, lite som en kille..” haha, därför kommer han sakna mig... ;) Varför skulle det ta nästa ett år innan alla kom så nära varandra, precis när jag ska åka :/ suck. Men missuppfatta mig inte, jag vill åka :D haha

 

Vi grillade först mat, och jag var den enda som hade med mig korv. Alla andra hade med sig marinerat kött och så ;) Sedan grillade vi marshmallows, eller mina marshmallows som gick åt ganska fort ;) Vi tog marie kex också och gjorde på så vis smores utan choklad ;) Gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0