Glass, glass och gröt

Idag åt jag faktiskt havregrynsgröt till frukost. Kände för att äta något nyttig (eftersom jag har ätit glass till mellanmål efter skolan hela veckan) ;)  Men om man häller på kanel och socker så blir det jättegott! :D haha och mindre nyttigt kanske men jaja. Det som är så bra är att det går så fort att laga också, super! Så det skall jag nog äta i USA till frukost.

Vad håller jag på med, snackar om gröt....mega intressant.....
Ehh, nu skall jag i alla fall äta glass och kolla på Grey's Anatomy, får ju inte bryta glasstvisten för veckan ;)



Har varit ensam hemma ikväll så har suttit och pratat engelska med hundarna ;) hehe När man väl har pratat i sådär fem minuter så går det mycket bättre, man blir så där lite uppvärmd! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0