Jag borde ha lärt mig vid det här lagret....

Ikväll åkte jag, Josse och Linus inlines. Som vanligt åkte vi och köpte glass och idag blev det på donken. När vi väl hade ätit upp glassen så skulle jag åka och slänga min mugg men när jag kom tillbaka till bordet såg jag inte min mobil! Jag började känna på mina fickor, trots att jag inte hade några och fattade ingeting. Samtidigt som jag sa "var är min mobil" Slängde Linus skräpet på brickan i papperskorgen och sa, "du hade inte den på brickan va" En som jobbade där kom och öppnade papperskorgen ifall vi ville leta efter mobilen men vi såg inte den med blotta ögat. Efter att ha undersökt Linus och Josse från topp till tå så var jag så nära att börja gräva i soptunnan, men då var Josse så snäll och gav den till mig, (jag visiterade dem inte så bra...) men såklart, jag borde ha lärt mig vid det här lagret att aldrig släppa mobilen ur synhåll när Linus är i närheten!

Imorgon åker jag tillbaka till stugan och träffar Stella och flisa igen! Hoppas bara att vädret blir bättre och inte ösregn varenda dag som förra veckan. Det var därför vi åkte hem till Ljungby lite tidigar.... ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0