Highlights!

Igår var jag, Josse, Eve och Zuzanna nere och fikade på stan. Var tvungen att äta min favo bakelse innan jag åker. Vi hade det mysigt och pratade om lite allt möjligt och jag träffade dessutom flera av mina (snart föredetta) klasskompisar. Efter vi hade fikat gick vi in på kicks och där hittade vi en såndär hårmascara :D haha. När vi gick i nian målade Josse, Linus och Karl alltid rosa och gröna slingor i mitt hår med överstrykningspennor. Veckan inna jag skulle klippa mig tänkte jag att jag inte skulle göra det den veckan så att färgen skulle gå ut men när min frisör blötte hårtet kom dem fram... ;) hehe opps! Då tänkte jag i alla fall, att om  jag lät dem göra det med pennor kan vi väl prova sånt som är gjort för hår. Så Josse och Eve målade tre slingor i mitt hår med prov exemplaret! Tjusigt värre! Skulle vilja ha en grön sådan som man kunde måla slingor med inna tävlingar i USA! Färgerna är ju Grön, silver och svart!
 
Träffad eoxå AFS representanten här i Ljungby som önskade mig lycka till och lite så. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0