10 dagar kvar!

Idag är det 10 dagar kvar! Jag kan räkna ner dagarna med mina fingrar.Nästa vecka åker jag, nästa vecka! Känns inte som det. Jag kommer ihåg för många många månader sedan "tänk när det nästan bara är en vecka kvar, då är det nära och då kommer jag vara glad" men det känns inte nära. Har inte börjat packa än för jag tycker det är för tidigt(?) för ett halv år sedan hade jag typ bestämt mig fö ratt börja packa två veckor innan men nu är jag inte ens säker på att det blir en vecka innan. ;)
 
Jag chattade med min värdsyster igår (as usual) och då sa hon att hon hade förstått att jag gillade glass och undrade om jag hade hört talas om Dairy Queen för det var vi i alla fall tvugna att gå till.
Det komiska är att Maria hade precis dagen inna berättat om det. Man köper alltså glass där men man väljer vad man vill ha för smak och i glassen, lite som McFlurry men ändå inte. Dessutom måste servitriserna servera glassen upp och ner för att visa att den är tillräckligt tjock/fast, coolt va!!! Maria sa att det var jättegott men i Texas hade det blivit mer och mer till en små stads ställe men inte i Colorado för där har de det i Fort Collins med 144 000 innvånare! Förstod däremot inte hur hon visste att jag gillade glass men det visade sig att jag hade skrivit det i ansökan, i det personliga brevet, haha såklart! ;)
                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0