Vinnarskalle


Har ni tänkt på att Biesert och Bieber stvas nästan likadant xD byt bara ut andra b:et i bieber till ett s och lägg till ett t på slutet ;)


Idag så var min novell Vinnarskalle i tidningen. :D Ett helt uppslag och två bilder och med signaturen i slutet Jenny Biesert. Lite nöjd där ;)

Min gamla svensklärare hade sagt till Emma ”Såg du Jennys fina novell” och fått några sms också, så gulligt av er :)

Det bästa var väl ändå trots allt när jag var på hemköp och när jag skulle betala tittade kassörskan väldigt mycket på mig. Jag fattade ingenting, tänkte bara, what? x) haha

Sedan sa hon ”Ursäkta men jag måste fråga, var det inte din novell som var med i tidningen idag?” :D Jag ”Jo det var det”, jätte glad ;D

”Ja, jag läste den innan jag gick till jobbet, jag har också sprungit men inte på din nivå men den var jätte bra”

Glad Jenny ”Tack så mycket” :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0