Bilder från öppet hus


Här är lite bilder från öppet hus från i Torsdags. Tilda har tagit dem och ja de blev ju lite som de blev, jag blundar faktiskt nästan alltid på kort men så blir det väl om man hela tiden skall fladdra med ögonfransarna. ;)

Tilda anser att jag är en linslus, haha, eh jag vet inte men det är alltid kul att vara med på kort, så länge de blir bra och man inte blundar...(kan ju inte påstå att dessa bilder blev särskilt bra på mig) ;)

När jag var i England i Somras pratade v under en vecka på lektionerna om man är vain eller inte, efter omröstningen blev mitt resultat att jag var varken eller men vi fick lyssna på en låt ”You´re so vain” haha, ni kan lyssna på den här ;) inte särskilt bra men men...


Alla hade i alla fall den på hjärnan sen!

Förresten har jag börjat klippa min lugg, själv! Däremot hade jag en väldigt dålig sax, en sådan som man använder på fritids. Sist gick det bra men denna gången vet jag inte om den blev lite...vågig?! Fast ingen har ju ens kommenterat att jag har klippt luggen så inge märker ju det så det tar jag som ett gott tecken. Förresten är den bara lite ojämn på nära håll. Det är ju lika bra att jag börja öva innan jag åker till USA för den vill jag inte springa till frisören hela tiden och om den skulle bli väldig dålig nu när jag "övar" kan jag ju bara gå till min frissa. Hon är bäst och klipper den gratis! :D


Kommentarer
Postat av: Isabella

sv; Hej!

Jag skickade in det för knappt en vecka sen har jag för mig!

Haha ja Hawaii hade varit supercoolt, fast ändå läskigt att vara så himla långt bort från fastland och så :)



Förresten, har du lust att länka varann?



Kram!

2012-01-25 @ 16:45:36
URL: http://acrosstheuniverse.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0