This is the year

Nu kan jag äntligen säga, i år skall jag åka till USA :D Tittade förut igenom syrrans bilder på bilddagboken för att se när hon fick reda på sin värdfamilj. Där hittade jag även en hel del bilder på mig. Antingen såg jag sur ut eller ... Överglad eller vad man skall kalla det leendet. :P haha, old times...
Ikväll bestämde jag mig för att lära mig att göra inbakad fläta i luggen men hela tiden när jag tittade på videoklipp på YouTube och tittade i spegeln blev flätorna... Ja, katastrofala men jag försökte framför datorn utan att se gick det bra :D ibland kan det vara nyckeln till att lyckas, att inte se vad man håller på med ;)
Nu är det i alla fall nytt och det borde betyda att jag får äta godis nu... Men nej. När jag åt godis tyckte jag inte om det alls, blä, så jag fortsätter med mitt godisförbud för glass är så mycket godare! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0