Hittar nya framtida klasskompisar


Idag hade vi öppet hus på min skola. Först satte jag, Eve, Tilda och Zuzanna och gjorde egentligen ingenting. Det var meningen att folk skulle komma fram till oss så skulle vi hålla ett föredrag men folk kommer inte fram, de är för blyga. Bara en av mina klubbkompisar och hennes föräldrar som kom och pratade med mig, dels om natur, dels om lite annat smått och gott som min novell. ^^)
Sedan blev det dags för min grupp att vara längst framme och ordna med ett diagram och här hjälpte det inte att vara blyg för jag flög på dem och bad dem välja ett nummer från 1-46 och så hade vi ett slags diagram framme vid tavlan. Under tiden som vi väntade på att diagrammet skulle ladda för några besökare frågade jag en tjej som var där med sina föräldrar vad hon skulle gå för linje. Hon sa natur och då sa jag att vi blir klasskompisar. Då sa hennes mamma "Ja var det inte din novell som var i tidningen" Jag- "haha jo" hon -" Ja du skall ju till USA ett år som utbytesstudent"
Haha, värsta lokala kändisen här ju, men kul! ;D
Btw berömde vår samhällskunskapslärare mig för att jag "flög" på folk som jag gjorde, för det behövdes, haha, men ibland kändes det nästan som att de gick därifrån när de hörde mig snacka.... ;)

Bästa av allt!!! Eftersom vi hade öppet hus idag mellan 5-8 så är vi ledia hela dagen imon! Wiho! Gissa vem som skall lägga sig sent ikväll och gå upp efter 9 imon....jjaagg! :D

Kommentarer
Postat av: Bella

Självklart kan jag länka dig :) haha vi kanske är det xD Har ju släkt i småland ;)

2012-01-21 @ 22:02:19
URL: http://livingtheusdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0