Eselin



Jag har redigerat designen lite på bloggen, har bland annat lagt till Google-translate, hihi. Däremot är det lit ekonstigt för när jag och Eve provade med olika språk i skolan och tog Tyska översattes mitt namn!!! Till Eselin. Jag tänkte, "Ja men det är säkert bara något knas" så vi gick in på lexikon 24 och övesatte Eselin ---> Jenny och Jenny---> Eselin. När vi på google-translate gjorde på engelsak med Jenny till tyska blev det också Eselin. Jag fattar ingenting, får snacka med någon som är bra på tyska ;)

Jag och den andra tjejen som skall åka till Usa med AFS är vänner på facebook nu :D Dessutom finne länk till hennes blogg lite längre ner i menu fliken eller vad man skall kalla den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0