74/74 och 70/71


Borde egentligen plugga men det gör jag inte nu men jag ska...
Jag hittade på en sida med utbytesstudentbloggar som skall åka nästa år en tjej som skall åka med samma förening som jag. AFS :D Får bara hoppas att hon acceptera mig på facebook nu ;) I alla fall när jag läste hennes blogg lite (borde plugga jag vet) så såg jag att hon hade fått reda på sitt slep-test trots att jag hade gjort det före henne. Så jag skickade iväg ett mail till Johan på AFS och som tur var hade han bara glömt att meddela mig, för jag hade klarat det ;D Jag hade 74 av 74 på hörförståelsen och 70 av 71 på läs, ajaj ett fel där...men man fick ha ett fel ;), men som ni förstår var testet inte särskilt svårt. I alla fall om jag tänker efter var det super duper bra att han hade missat att meddela mitt resultat för han berättade att min ansökan har nu blivit godkänd i USA. :D och lyssna på den här, "...och att man i AFS i västra USA börjat kolla igenom din ansökan i jakt på värdfamilj. Jag kan tyvärr inte se vilket område i västra USA som din ansökan har blivit distribuerad till, men jag återkommer så fort jag vet något mer." Glad tjej nu :D fick också veta att det skall 16-17 juni skall det vara ett förberedelse läger med AFS, jag tror att det är i STHLM för det var det när min syrra åkte och i så fall skall jag shoppa löparkläder till USA i Adidas affären! :D

Kommentarer
Postat av: Emilia

BÄÄÄÄST ÄR DU JENNY!!! :D <3

2012-01-13 @ 11:27:25
URL: http://elofssontrense.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hej! Gud va kul, självklart lägger jag till dig på fb! Har faktiskt inte hört nån annan som ska åka med AFS, förutom min kompis:) ska vi göra ett länkbyte också?:)

2012-01-13 @ 21:58:00
URL: http://lovisaintheus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0