Vadå utbytesmania?



Utbytesmania? Hmm, vet inte vad folk talar om ;)

Mamma tycker att jag ägnar alldeles för mycket tid på att läsa bloggar och allt och kanske har hon rätt. Jag läste om utbytesmaina på utbytesstudent.se och där stod det att det brukar pågå mellan 1 vecka till en månad, well, jag har överskridit den gränsen för länge sedan. Fast ibland vaknar jag faktiskt upp på morgonen och tänker att jag skall sluta att vara så besatt och låta det ta sin tid, men efter ett par timmar är jag tillbaka på ruta ett. Jag är lite otålig, japp, men det är ändå kul att ha något och se fram emot. Det är det värsta, man vill ha något att länga efter men väntan är helt olidlig ;) Nu skall jag skärpa mig och räkna lite matte, ha det bra!

Puss och Kram

//Jenny


Kommentarer
Postat av: Ida

Självklart länkar jag tillbaka!

2012-02-13 @ 16:03:51
URL: http://whenifallasleep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0