I'm cured




Lov, lov härliga lov, oh Yeah!

Vet ni något helt otroligt eller i alla fall för mig och mina vänner som träffar mig varje dag. I am cured! Haha från min utbytesmania. Misförstå mig inte, visst är jag fortfarande taggad till 1000 att åka men jag håller inte på att besöka min mail 50 ggr per dag, snarare 5 ggr nu. Det har till och med varit så att jag har tänkt ”Ah just det! Jag borde kanske kolla min mail”. Det roliga är att för bara en vecka sen var jag verkligen besatt och det konstiga är att mitt beteende förändrades från ena dan till den andra. xD haha Fast visst vill jag fortfarande hemskt gärna få ett mail från AFS med lite info om USA och när jag väl få det kommer jag troligtvis falla tillbaka till ruta ett men sånt är livet, och den delen av livet är roligt!

 

Just nu är jag inne i en OC period och den serien är ju såå bra. Varför gjorde de bara 4 säsonger av den? ^^/

That is the question!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0